• Nieuwe tenues teams HV Dongen

HV Dongen heeft alle teams van jong tot oud voorzien van nieuwe wedstrijd tenues.
    In het najaar van 2022 ontvingen we het bericht dat Hummel de blauwe sportbroeken voor dames niet langer in het standaard assortiment gaat opnemen. Vanuit het bestuur is het initiatief genomen om een kleding commissie in het leven te roepen die als opdracht kreeg om alternatieven te zoeken en dit voor te leggen aan de leden tijdens de algemene ledenvergadering. Tevens heeft het bestuur gevraagd de optie te onderzoeken om alle teams te voorzien van gesponsorde kleding. De kleding commissie is met veel enthousiasme begonnen aan de opdracht en wist binnen korte tijd zowel een nieuwe kleding lijn te vinden als voldoende sponsors om de tenues beschikbaar te stellen aan de leden. Tijdens de algemene ledenvergadering is gekozen voor kleding van het merk Hummel waarbij de keuze is gevallen op een zwarte broek en het vertrouwde gele shirt.
    Eind januari zijn alle teams voorzien van een teamtas met daarin de splinternieuwe wedstrijd outfit. Tijdens de verenigingsdag op zondag 12 maart zijn alle sponsoren bedankt tijdens deze supergezellige dag voor leden, ouders en supporters. Alle sponsoren ontvingen persoonlijk uit de handen van de leden van de kleding commissie een blijvende herinnering.
    Met dank aan de sponsoren en de vrijwilligers van de kleding commissie kunnen de teams van HV Dongen de komende periode goed gekleed voor de dag komen.