• Module Club.Traingen voor alle leden beschikbaar

Alle teams van HV Dongen zijn toegevoegd aan de sportlink app trainingen voor de geplande trainingen binnen en buiten tot en met 30 juni.

In de handbal app zie je onder programma alle trainingen van jouw team. Op de website van HV Dongen staan op de pagina van jouw team onder het kopje Trainingsschema de trainingen die de komende periode van 30 dagen op het programma staan.

In de handbal app kun je bij elke training aangeven of je Aanwezig of Afwezig bent. Ouders kunnen voor de kinderen via de handbal app ook de aanwezigheid doorgeven.

De trainers kunnen dan in de app zien wie wel en wie niet aanwezig is bij de training. Als dit goed werkt hoeven we de trainingen en de afmeldingen niet meer via Whatsapp te doen.

Achtergrond info Sportlink

Communicatie is voor sportverenigingen van cruciaal belang. Je wilt leden onder andere informeren over wedstrijden, trainingen en activiteiten. Sportlink biedt de mogelijkheden om informatie uit een centrale omgeving te delen met alle leden op verschillende platformen.

HV Dongen heeft onlangs vijf modules aangeschaft van Sportlink:

•             Club.Trainingen

•             Club.Website

•             Club.Mobiel

•             Club.TV

•             Club.Vrijwiliigers

HV Dongen maakt op dit moment al gebruik van Club.Basis en Club.Contributie.

De modules Club,Website en Club.Trainingen zijn onlangs in gebruik genomen.

Wat is Sportlink?

Sportlink is ontwikkeld voor en door de sport. Met als enige doel bestuurders en vrijwilligers te helpen met de organisatie van de handbalvereniging. Competitieprogramma’s, ledenadministratie, zaal- en veldcompetities, sponsoren, vrijwilligerswerk. Alles wat bij het besturen van een handbalverenging komt kijken, ondersteunen we met onze software. Daardoor blijft er meer tijd over voor waar het echt om gaat: handbal! Met Sportlink beschikt u over het meest uitgebreide en meest gebruikte ledenadministratiepakket van Nederland.

Sportlink Services werkt samen met het NHV om de handbalverenigingen zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Deze samenwerking heeft tot gevolg dat het NHV geheel kosteloos Club.Basis en Club.Contributie ter beschikking stelt aan alle aangesloten verenigingen. Met deze oplossingen heeft u als handbalvereniging de basis in handen om eenvoudig de ledenadministratie en contributie te organiseren.

Club.Trainingen

Alle trainingen in plannen voor het hele seizoen? Ledengegevens en teamindelingen staan tenslotte al in Sportlink Club. Voeg trainingslocaties toe en deel vervolgens de hele planning met alle leden. Maakt het allemaal net iets leuker en gemakkelijker.

Alle teams plan je in één keer in!

In Sportlink Club staan alle teams al vastgelegd. Handig om van die gegevens gebruik te maken bij de planning van alle trainingen. Eigenlijk werkt het zeer gemakkelijk. Selecteer een team, plan ze voor iedere woensdagmiddag om 15:00 uur en deel ze in op veld 2.

En nog een niet onbelangrijk voordeel: de planning van de trainingen kan direct met de leden gedeeld worden. Ieder lid dat deelneemt aan de training krijgt in de app direct een trainingsprogramma te zien.

Trainingsoverzicht direct zichtbaar voor leden

Eigenlijk is dit de kern. Natuurlijk is het een uitdaging om alles te plannen. Maar hoe deel je het dan met de leden?

De informatie in Club.Trainingen is opgenomen in de handbal app en wordt voor alle leden gepubliceerd.

Handig voor alle leden; zij kunnen thuis in de app al zien hoe laat er getraind wordt en op welk veld ze trainen. Zelfs de aan- of afwezigheid kan men via de app doorgeven. En voor ons als club, als er iets wijzigt hoef je geen nieuw lijstje te printen en op te hangen maar zijn alle communicatiemiddelen automatisch bijgewerkt.

Voordelen

•             Trainingen inzichtelijk voor alle leden

•             Geen dubbele veldbezetting

•             Kleedkamerindeling