• HV Dongen sluit seizoen af met thriller

Zaterdag 15 april spelen heren 1 en dames 1 van HV Dongen de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen.

Heren 1 bijt om 19:20 uur de spits af tegen NOAV. De heren hebben dit seizoen veel eigen jeugd in kunnen passen en zullen deze laatste wedstrijd alles op alles zetten om het publiek te laten genieten van een mooie pot handbal. De jongens van de E5 zijn tijdens deze wedstijd ‘Team van de Week’ en zullen met argusogen de verrichtingen van hun helden volgen.

Dames 1 speelt om 20:20 uur een ware thriller tegen S.V. Zeeburg. Het team van Zeeburg staat bovenaan met 1 punt voorsprong op nummer twee en 2 punten voorsprong op nummer drie. Bij winst wordt Zeeburg kampioen. Elk resultaat wat door dames 1 van HV Dongen wordt bereikt maakt Zeeburg afhankelijk van de uitslagen van de nummers twee en drie. Pikant detail hierbij is dat HV Dongen de uitwedstrijd tegen Zeeburg in winst wist om te zetten. De meiden van dames 1 zijn erop gebrand om zaterdag een spannende pot handbal aan het Dongens publiek voor te schotelen.

Kom allemaal zaterdag as in sporthal de Salamander de teams van HV Dongen aanmoedigen.