• Bardiensten ’t Theehuis

Het bestuur van HV Dongen heeft samen met een aantal vrijwilligers naar oplossingen gezocht voor het bemensen van de kantine tijdens wedstrijden van de jeugd. We gaan starten met het invullen van de bardienst door leden van het bestuur / vrijwilligers in combinatie met ouders van jeugdleden.

Voor de eerste twee competitieweekenden is een schema opgesteld. De jeugdteams die thuis spelen wordt gevraagd om voor minimaal 1 ouder te zorgen die gaat helpen bij de bardiensten. Ouders die mee willen helpen kunnen dit doorgeven via de coach van het team. Verzoek aan de coach om dit te communiceren met Ingrid of Masja.

We hopen dat iedereen zijn steentje bij kan dragen. Vele handen maken het voor iedereen leuker en gemakkelijker.